hoe kan ik van mij telefoon verzekering af?

ik heb vorig jaar mei een samsung telefoon gekocht toen was ik er erg blij mee en hebben we heb.meteen verzekert voor een jaar maar ik wil er nu eigenlijk van af want ik wil een.nieuwe hoe kan ik van mij verzekering afkomen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (2)

door uw huidige contract af te kopen, en of proberen een andere verzekering af te sluiten met betrekking van " ik wil overstappen "
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
deze verzekering hebben we in een keer moeten af betalen
De verzekeringsmaatschappij opbellen en zeggen dat je je verzekering stop wilt zetten zou genoeg moeten zijn. Waarschijnlijk is de verzekering maandelijks opzegbaar.

Toegevoegd na 46 seconden:
Tenzij je een tweejarig verzekeringscontract hebt afgesloten of als het eerste jaar nog niet is uitgediend.

Toegevoegd na 57 seconden:
Tenzij je een tweejarig verzekeringscontract hebt afgesloten of als het eerste jaar nog niet is uitgediend.

Toegevoegd na 1 minuut:
Oeps, foutje, dubbel toegevoegd.