Welke Android smartphones bestaan er zoal met een volwaardig toetsenbord en tenminste Dual-Core processor?

Hallo,

ik ben in het bezit van een Sony Ericsson Xperia Mini Pro, de kleinere versie van de SE Xperia Pro, deze beschikt over 3 inch scherm en 1 gHz processor.

Echter, ik weet niet of er een opvolger van deze smartphone zal komen, ik weet ook niet of er al een release date bekend is.

Ik vroeg mij af welke Android smartphones er zoal bestaan met een volwaardig toetsenbord en tenminste Dual-Core processor?

http://www.blogcdn.com/www.engadget.com/media/2011/05/11x0505n62efs.jpg

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (3)

Nee deze android telefoon bestaat (nog)niet en zo ver ik zitten deze er ook niet aan te komen omdat er simpelweg weinig vraag naar een volwaardig toetsenbord op een android telefoon is.

Heb voor de zekerheid ook nog even op tweakers gekeken maar daar zijn ook geen minimale dual core telefoons te vinden met een toetsenbord.

Toegevoegd na 22 seconden:
zover ik weet*typfout
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Waarom zou er niet veel vraag naar zijn?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat zou ik niet weten, persoonlijk vind ik zo'n toetsenbord bij een telefoon gewoon niet fijn. en hij wordt dan zo onnodig dik. Er zijn gewoon weinig mensen die daar interesse in, en waarom weet ik niet maar ik denk dat je als bedrijf niet een product gaat vernieuwen waar geen/of amper vraag naar is.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik denk dat dit jouw mening is en ik denk dat dit niet klopt. Ik denk juist dat het wel handig is als je zo'n externe volwaardig toetsenbord hebt, dan kan je in de winter met je handschoenen ook nog werken en het tikt nog altijd veel sneller dan op een touchscreen lange teksten te tikken...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dit is inderdaad mijn mening, en zo te zien ook van vele anderen. Als de vraag echt zo groot zou zijn dan zou de smartphone markt meer phones hebben met een volwaardig toetsenbord, nietwaar? Het is nou eenmaal zo dat er geen 'mid/high end' android phone is met een volwaardig toetsenbord.
Ik heb de htc desire z. Het toetsenbord is heel fijn maar het heeft een single core processor van 800 mH wat vrij laag is..
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
op www.cheaptech.nl vind je goedkoope android telefoons met dual en quad cores.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ben je de grappigste thuis? Ik zoek smartphones met een Dual-Core processor maar tevens ook een volwaardige toetsenbord, of kun je niet lezen misschien?!