Welke Android smartphones bestaan er zoal met een volwaardig toetsenbord en tenminste Dual-Core processor?

Hallo,

ik ben in het bezit van een Sony Ericsson Xperia Mini Pro, de kleinere versie van de SE Xperia Pro, deze beschikt over 3 inch scherm en 1 gHz processor.

Echter, ik weet niet of er een opvolger van deze smartphone zal komen, ik weet ook niet of er al een release date bekend is.

Ik vroeg mij af welke Android smartphones er zoal bestaan met een volwaardig toetsenbord en tenminste Dual-Core processor?

http://www.blogcdn.com/www.engadget.com/media/2011/05/11x0505n62efs.jpg

Weet jij het antwoord?

/2500

Nee deze android telefoon bestaat (nog)niet en zo ver ik zitten deze er ook niet aan te komen omdat er simpelweg weinig vraag naar een volwaardig toetsenbord op een android telefoon is. Heb voor de zekerheid ook nog even op tweakers gekeken maar daar zijn ook geen minimale dual core telefoons te vinden met een toetsenbord. Toegevoegd na 22 seconden: zover ik weet*typfout

Ik heb de htc desire z. Het toetsenbord is heel fijn maar het heeft een single core processor van 800 mH wat vrij laag is..

op www.cheaptech.nl vind je goedkoope android telefoons met dual en quad cores.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100