Bij welke telefoonaanbieders krijg je na overschrijden van je internetbundel kostenloos langzaam internet?

T-mobile doet dit bijvoorbeeld, 500MB internet en als je hier doorheen bent kan je de rest van de maand nog langzaam internet gebruiken. Ik vroeg me af of er nog meer aanbieders zijn dit dit ook doen

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

KPN iig.

Ik heb een abonnement met 500MB internet /maand. En maak veel gebruik van wifi hotspots in bus ed. Ik merk niet zo heel veel verschil tussen slechte dekking 3G gebieden en het mindere 2G kwa snelheid. 3G-modus vreet ook stroom las ik ergens.