Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

is de iphone van 5 van de apple site sim-lock vrij?

Dus die van 670 euro en 16 gb, ik heb zelf nog een normale sim kaart van mijn iphone 3gs maar die kun je laten bij knippen.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons
775
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hoezo laat je je simkaart bij knippen als je bij de meeste netwerk aanbieders kostenloos èèn micro sim kunt krijgen voor jou nummer.. Sorry heb geen antwoord op je vraag
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bijknippen gaat niet :) Let op: de nieuwe '5 heeft geen mini maar een microsim (toch?), een normale (afkeknipte) sim past daar misschien niet in (toch)? Even oppassen dus. Of de telefoon simlockvrij is zal afhangen van waar je hem koopt. Voor de genoemde prijs zou ik wel een simlockvrij toestel verwachten. Meestal zitten simlocks op goedkope aanbiedingen zodat je 'verplicht' bent om met een bepaalde aanbieder te bellen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dan zou je ook nog een provider moeten vinden die microsim kaartjes levert.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Ja die is simlock vrij er moet een nano sim kaart in
(Lees meer...)
11 jaar geleden
Ja, de iPhones die je in de Apple store koopt (online en offline) zijn simlockvrij, daar past een nano simkaart in van elke provider.

Daarmee is het momenteel ook de enige mogelijkheid om een simlockvrije iPhone in Nederland te kopen, want alle Apple toestellen die je bij een provider of andere webwinkel kunt kopen worden momenteel geleverd in combinatie met een abonnement en met simlock.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding