Hoe krijg ik de automatische woordmaker van Whats App gewijzigd?

Als ik een nieuw woord type, verandert het in een ander bekend woord. Hoe kan ik dat veranderen. Dit is irritant. Krijg nu hele rare berichten, of ik kan het niet versturen zoals ik het wil.

Toegevoegd na 45 seconden:
Ofwel: hoe kan ik een woord dat ik intype vastzetten!!

Toegevoegd na 13 uur:
Ik heb een Samsung SII

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons
6.4K

Het beste antwoord

Als je aangeeft welke telefoon je hebt is het voor ons handiger om uit te leggen hoe je dit kunt doen.

Zoals hier boven beschreven heeft dit idd met t9 te maken!

Toegevoegd na 22 uur:
welke software versie draait je telefoon op?
Dit vind je onder instellingen en vervolgens over telefoon!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Dit is XT9, de T9 versie voor smartphones. Het verschilt per telefoon of je het uit kan zetten. Als je het niet uit kan zetten, raad ik aan om woorden aan je woordenlijst toe te voegen, zodat hij die niet verandert naar een bekend woord.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ligt aan je telefoon! Kijk eens bij instellingen op je telefoon en dan bij toetsenbord keuze enzz