Heb net een nieuwe telefoon gekocht (is simlockvrij), maar hij herkend mijn simkaart niet. Wat moet ik doen?

Ik heb de Samsung Galaxy Ace gekocht, maar hij herkend mijn simkaart niet. De telefoon is simlockvrij. Wat moet ik doen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (3)

Terug naar de winkel gaan en het probleem uitleggen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Kijken of de simkaart er goed inzit
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Check allereerst of de simkaart wel functioneert in een ander toestel. Is dat ook niet het geval, dan is de kans groot dat de simkaart defect is (of verlopen, maar dan moet ie al erg lang niet gebruikt zijn).

Werkt de simkaart wel in een ander toestel, dan zou ik kijken of je een andere simkaart (snel even lenen van iemand anders) wel werkend krijgt in je Samsung Galaxy Ace. Werkt een andere simkaart wel, dan ligt het hoogstwaarschijnlijk aan je toestel en kun je het best terug naar de winkel gaan.