Hoe kun je zien als iemand anders inlogt op jouw 'zoek mijn iphone'?

Er schijnt een hele simpele manier te zijn om te kunnen achterhalen of iemand inlogt op jouw 'zoek mijn iphone'. Wie weet hoe? Heb gehoord dat je daar zelfs niet de applicatie voor zou hoeven op te starten? Wie kan verder helpen?

Toegevoegd na 6 dagen:
Ik kreeg al een reactie over dat men kan instellen dat je hier een melding van krijgt. Maar waar vind ik deze instellingen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons
3.8K

Antwoorden (1)

Je kan instellen dat je een email krijgt als er ingelogd wordt op je account. Vrij simpel lijkt mij!