hoe kan ik mijn telefoon ontgrendelen met mijn google- account waarvan ik het gebruikersnaam & wachtwoord niet van weet?

als ontgrendeling van mijn mobiel heb ik een patroon, maar het duurde lang voordat ik hem had ontgrendelt en nu moet me inloggen op google, maar ik weet mijn gebruikersnaam & wachtwoord niet meer. Weet iemand hoe ik daar achter kan komen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons
2.7K

Antwoorden (1)

Zolang je je originele e-mail adres nog weet is dat geen probleem. Je hoeft gewoonweg dan op deze link te klikken: https://www.google.com/accounts/recovery/forgotusername , daar typ je je e-mail adres in die gekoppeld is aan je Gmail e-mail adres.