Op "mijn favorieten" heb ik een ringtone geplaatst, die ik op mijn Nokia c2-01 wil plaatsen. Hoe moet dat; ik kan het NIET voor elkaar krijgen ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (1)

U gaat eerst naar Mijn Favorieten, en klikt daar de ringtone aan.

Dan kiest U op het scherm voor Download (als Mp3)

Onthoud waar U het bestand heeft bewaart.

U koppelt Uw Nokia met de USB kabel aan de PC.

Vervolgens gaat U naar de Verkenner;

als het goed is, ziet U nu een overzicht van Uw PC en Uw Nokia.

Zoek Mp3 bestand, ga met muis op bestand staan, totdat het blauw wordt, sleep dan dit bestand naar Uw Nokia, onder de map ringtones. Dit zou moeten werken.

Als U een micro SD kaart heeft, deze met SD adapter en kaartlezer via USB aan PC sluiten en vervolgens op dezelfde sleepmethode naar microSD loodsen.
Dan micro SD weer in de Nokia doen, aanzetten, en naar het Mp3 bestand navigeren. Deze dan met Opties toevoegen aan Ringtonen.

Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Inmiddels na 4 jaren is de situatie fundamenteel veranderd, maar ALLE respect en.....dank voor dit antwoord !