Wat valt onder garantie op mijn samsung telefoon?

Ik heb nu 3 maand mijn samsung galaxy gio en sinds vandaag geeft hij een foutmelding aan bij het beginscherm. Dan druk ik op geforceerd sluiten en dan komt er na een paar seconden hetzelfde bericht. Ik breng hem maandag naar de winkel maar valt dit onder garantie? Durf hem zelf niet te resetten.
Alvast bedankt.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

Jahoor valt gewoon onder de garantie, hij hoort het gewoon te doen