wat doe ik verkeert bij het instellen van wifi bij mijn BlackBerry Curve?

Beste mensen,
ik loop al hele tijd met een gebogen hoofd..
ik probeer wifi in te stellen op mijn BlackBerry curve maar het gaat hele tijd niet goed.

de stappen die ik zet is als volgt:
netwerk zoeken- klik dan mijn internet aan ( staat ook al opgeslagen) - wilt u WPS installatie uitvoeren klik dan op volgende..

en dan komt er te staan: Bezig met configureren wifi profielen..
voeg deze pin toe aan uw draadloos toegangspunt:29326082 Resterende tijd: 5min..

wat te doen nu, want na die 5 min is het mislukt en heb ik dus geen wifi..
en die pin code toe nemen aan het draadloos toe ganspunt, die begrijp ik niet helemaal?

kan iemand mij helpen..
alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (2)

WPS is een manier om je mobiele apparaat via beveiligde manier automatisch verbinding te laten maken met je draadloze router.

Kun je die stap overslaan en handmatig verbinding maken? Dan zou je als het goed is op je blackberry je beveiligingscode van je router (WEP/WPA) in moeten typen om verbinding te maken met je draadloze wifi netwerk.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
eigenlijk is het heel simpel je gaat naar verbindingen beheren je zet je wifi aan en ga dan naar wifi netwerk instellen dan netwerk zoeken als je je netwerk gevonden hebt moet je alleen nog je web key ingeven en normaal zou het dan moeten lukken
ik heb zelf ook een Blackberry curve en bij mij lukt het op die manier