Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Op welke betrouwbare website kun je gratis telefoon sim lock vrij maken ?

Op een eenvoudige manier.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Telefoons
918

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (5)

Je eigen provider
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
www.simlock.nu

Ik wilde daar mij telefoon simlockvrij laten maken, heb toen geld overgemaakt, later bleek dat ze voor mijn toestel geen code`s hadden, vervolgens heb ik netjes m`n geld weer teruggestord gekregen.

Toegevoegd na 1 uur:
Edit: Zie nu pas dat je een gratis website zoekt, dan is mijn antwoord: Die zijn er geen, zelfs bij de websites waar je moet betalen wordt je vaak opgelicht.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het betrouwbaarste en tevens gratis: Dit kan 1 jaar na aankoop gratis via je provider.
Her en der kan het ook worden gedaan voor een paar euro's en evt. gratis, maar vaak staat erbij dat het allemaal op eigen risico is.

T-Mobile: https://www.t-mobile.nl/My_T-mobile/htdocs/page/selfcare/simunlockstatus.aspx

Orange: http://www.t-mobile.nl/persoonlijk/htdocs/page/service-contact/simunlock.aspx
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Voor niets gaat de zon op!
Als het via je provider nog niet kan, doe het dan op de markt voor, ik geloof, meestal rond de 10 euro.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ga gewoon naar een onafhankrlijke telefoonwinkel met een wekplaats erbij of op de zwarte markten winkeltjes genoeg. ga daarheen met je mobiel en ze maken hem daar simlock vrij als je er niet kunt op wachten krijg je ereen bonnetje met het merk en naam dit is voor je eigen controle en het kost je ongeveer 10 euro.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding