Na gegevensherstel via Kies is er niks veranderd bij mijn samsung/android telefoon. Wat doe ik verkeerd?

Omdat mijn telefoon wat vreemde kuren had, heb ik een backup gemaakt via Kies. Vervolgens heb ik hem een hard reset gegeven. Na deze reset de gegevensherstel van mijn laatste back-up gedaan, maar het lijkt niks te doen.
Ik heb dit hele rijtje al eens eerder gedaan en had na een keer de telefoon opnieuw opstarten nergens last van, maar nu lijkt er niks herstelt.

Help!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (1)

Alleen een hard reset geven geen backup terug zetten
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
En dan alles kwijt zijn? Volgens mij mis je het doel van een back-up....
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Backup eerst naar google sturen drive of dropbox, dan harde reset kijken of het probleem over is dan backup terug zetten
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het gaat niet om het probleem, het gaat juist om dat al mijn app's niet terug komen ;) Maar toch bedankt :)