Waar kan ik mijn micro sd (geheugenkaart) in de iphone plaatsen ?

ik heb een microsd volmet foto's. Ik wil die foto's op mijn nieuwe iphone 4. Waar kan ik de sd kaart plaatsen ? Als dit niet kan, hoe plaatst ik de foto's op mijn nieuwe telefoon?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons
12.2K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
haha wel een iphone willen maar niet weten wat je nu in huis hebt. grappig. Apple en sd dat gaat niet.

Antwoorden (1)

De Iphones hebben geen sd-slots. Je kan twee dingen doen:

1. Stop de sd-kaart in een andere telefoon, sluit hem aan op de computer,kopiëer de bestanden en zet ze dan via de computer op de Iphone.
2. Stop de sd-kaart in een adapter, stop die in de computer en doe hetzelfde als in stap 1.