Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

ik heb een samsung wave gekocht van een meisje maar ze is verhuist en me mobiel is geblokkeerd en nu weet ik de puk code niet wat moet ik doen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons
596
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Is toegang toestel geblokkeerd of abonnement?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
de pukcode blokkeert de simkaart, niet de telefoon.
(maar die zal dan wel weer gesimlocked zijn)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wat ik bedoel is dat je niks aan een pukcode hebt als je abonnement is geblokkeerd. :)
(Meisje dat is verhuisd heeft abonnement opgezegd?)

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

De pukcode heeft niks met je telefoon te maken maar met je simkaart. Als je drie keer de verkeerde code van je simkaart invoert krijg je nog de mogelijkheid voor 10 keer de pukcode invoeren. Indien deze niet goed wordt ingevoerd blokkeert de simkaart volledig.

Toegevoegd na 7 minuten:
De pukcode vind je op de kaart waar je je simkaartje uitgedrukt hebt. Indien je een abonnement hebt kun je deze in veel gevallen ook opvragen bij de provider.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je moet contact opnemen met je mobiele provider. Zelf kan ik mijn puk code gewoon online zien op mijn account wat aan mijn abonnement is gekoppeld. Dit kan verschillen per aanbieder. Bel in ieder geval even de klantenservice, en ze zullen je vertellen hoe je aan je puk code komt.

Zoals iemand anders al zei heeft de puk code niets te maken met de telefoon. Je hebt je sim kaart geblokkeerd, vandaar dat je provider je verder kan helpen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nieuwe simkaart aanvragen en het probleem is opgelost.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding