past de iphone 5 oortjes op iphone4?

passen de nieuwe oortjes van iphone 5 ook op die van iphone 4 ?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (3)

Ja! Deze passen, heb het zelf namelijk geprobeerd. zijn prima oortjes btw!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
okee dankje, zit er wel een beetje goede bass in?
Ja, dat kan, het is namelijk dezelfde aansluiting. Het is allebei een 3,5mm aansluiting. Veel mensen vinden de nieuwe oortjes beter omdat het geluid mooier is en ze lekkerder zitten. Maar deze oortjes passen op bijna elke telefoon, want de koptelefooningangen zijn bij bijna alle telefoons hetzelfde.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja die passen gewoon hoor, staat ook op de website van Apple welke apparaten worden ondersteunt.

Dit accessoire is geschikt voor:

iPhone 5

iPhone 4S

iPhone 4

iPhone 3GS