Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik heb een iPhone 4s met extra verzekering, kan ik al hij kapot is een iPhone 5 halen?

Ik hoor vaak dat mensen hun iPhone stuk gooien wanneer er een nieuwe iPhone uit komt. Hun bedoeling is dan dat zij door hun extra verzekering een nieuwe versie van de iPhone krijgen. Kan dit echt? En moeten ze er dan geld bij leggen als ze een nieuwe versie willen? En zo ja hoeveel geld ongeveer?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons
500

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Je iphone bewust stukgooien is in dit geval een vorm van fraude. Je krijgt vergoed waar je voor verzekerd bent, dus een iphone 4. Als de verzekering zelf aanbied om met extra bijbtaling een 5 te geven is dat aan de verzekering. Maar vaak krijg je ook gewoon een bedrag. Daarnaast hebben ze contoleurs die echt wel zin als een telefoon met opzet is stukgegaan. Als je zo perse een nieuwe wilt zal je of moeten sparen, wachten, of je oude verkopen en dan een nieuwe kopen. Maar dit is geen acceptabele optie.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee , nee ! Zo werkt het niet !!! Je krijgt gewoon een iPhone 4s zo lang die nog in productie is . Bij betaling nee ! Om deze dingen te elimineren . Bij zeuren daar over van jouw kant kan het wel eens tegen je werken ,dus een onderzoekje . En terecht dit is verzekering fraude met mogelijk zelfs consequenties voor andere verzekeringen , zoals auto enz .
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding