Hoe schakel ik mobiel internet uit op mijn Nokia E72?

Wanneer ik naar internet ga, doet mijn telefoon dit automatisch via mobiel internet. Dit terwijl ik thuis gewoon wifi en de telefoon ook aangeeft dat hij deze heeft gevonden.

Het liefst heb ik dat mijn telefoon altijd toestemming vraagt voor mobiel internet en wanneer ik wifi verbinding de telefoon hier gebruik van maakt. Hoe stel ik dat in?

Ook is het mij niet duidelijk wanneer de internetverbinding actief is en of dit wifi of mobiel internet is. Bij mij op het scherm staat onderaan een soort antenne en links in de hoek 3g met 2 pijltjes. kan niet ontdekken welke van de twee gebruikt wordt.

Maak me een beetje zorgen over onverwachte kosten!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons
1.2K

Antwoorden (1)

Ga naar je connectiviteitsinstellingen. Daar kan je aangeven welke bestemming prioriteit heeft. Je kan dan je thuisnetwerk op 1 zetten.

Bij de ene telefoon springt het logo 3g over naar 3,5g als er data wordt verzonden. Als dat niet het geval kan je altijd kijken naar je actieve verbindingen en die aanklikken. Dan kan je ook gelijk zien hoeveel data er verzonden is en of er data wordt verzonden.

Ik hoop dat ik je zo genoeg informatie heb geven.