Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

ik ga steeds over me bundel heen terwijl ik nog bel min.. heb en heel veel mb. wat zijn dan steeds die overige kosten ?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons
1.1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Het kan zijn dat je gebruikt maakt van diensten die buiten je bundel vallen. (bijvoorbeeld sms'en naar speciale diensten of het gebruiken van Skype)
Als dit niet het geval is zal ik contact op nemen met je provider, hun kunnen misschien meer duidelijkheid bieden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ik gebruik wel skype. hoe kan ik dan skypen zonder overige kosten te betalen
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Sommige providers willen niet dat je skype gebruikt om te bellen omdat dat er voor zorgt dat je niet meer gaat bellen en dan maken hun er verlies op. Misschien geldt dit niet specifiek voor jou maar andere mensen die veel bellen kopen dan een goedkopere bel bundel en dan loop de provider winst mis.
Misschien bel je ongemerkt teveel naar betaalde nummers zoals nummers die beginnen met 0900 of 0800 of je smst teveel en zit dit niet in je bundel.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Misschien sms je naar byitenslandse mobiele nummers. Dit valt doorgaans buiten je bundel.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding