Verkeerd gegeven ingevuld op studentmobiel (zie omschrijving)

Ik heb net een telefoon besteld op studentmobiel.nl maar ik heb een gegeven verkeerd ingevuld, de geldigheid van mijn identiteitskaart, ik heb 26-09-2016 ingevuld in plaats van 27-09-2016, is dit een probleem?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (2)

Nee het is geen probleem, maar stuur ze een mailtje onder vermelding van je contract nr,
dat je het verkeerd hebt ingevuld voor het geval ze je kopie nodig hebben.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het ligt aan de (medewerker van) de koeriersdienst die jouw bestelling aflevert. Sommige zijn heel streng, en nemen je bestelling zonder pardon weer mee 'naar huis'. Andere zijn wat soepeler en zijn bereid - evt. na uitleg van je foutje - je bestelling uit te leveren.