Hoe kom ik erachter welke contacten klant zijn van kpn?

Kpn biedt nieuwe klanten mobiel instap aan daardoor kun je gratis bellen naar andere kpn klanten. Probleem is alleen dat ik in mijn telefoon niet kan zien welke nou kpn klanten zijn en niet, en dus helemaal niet kan bepalen welk aantal belminuten het voordeligst is, als ik wel al mijn contacten eruit zou kunnen filteren en kunnen bepalen welke klant bij kpn zijn zou ik wel een simpele rekensom kunnen maken om de juiste bel bundel toe te passen.
Of zijn er hier mensen die weten hoe je erachter kunt komen welke contacten klant van kpn zijn?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

Nee, daar kun je niet achterkomen, behalve door het de mensen zelf te vragen.

Als een nieuw 06-telefoonnummer uitgegeven wordt 'hoort' het bij een provider, maar als iemand van provider wisselt kan hij zijn nummer meenemen.

Er is geen openbare lijst van nummers/providers.

Er zijn misschien wel wat statistieken te vinden, die je een idee zouden moeten geven over de verdeling.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
bamibal
11 jaar geleden
Een app kan ook niet aan die gegevens komen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Een app is de oplossing voor ALLES. :) facepalm
Zal ook een privacy probleem geven denk ik.