Als ik mijn telefoonnummer doorgeef aan een advertentie dat ik een ipad heb gewonnen kunnen er dan mensen geld zomaar van mijn beltegoed afhalen?

Ik heb afgelopen maandag 15,00 euro beltegoed bij telfort gekocht. Ik sms en bel bijna nooit. Ik heb afgelopen maand mijn telefoon nummer bij een site ingevuld dat ik zo een ipad kon winnen. Nu krijg ik telkens smsjes van deze site en is mijn beltegoed al bijna op! weet iemand misschien of dit komt door de site waar ik mijn nummer heb ingevoerd. Kunnen de mensen van die site zomaar geld van mijn beltegoed afhalen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik geloof dat dit soort oplichters tegenwoordig verplicht is te vermelden hoe je de sms'jes kunt laten stoppen. Zoek snel op hoe je dat moet doen, anders blijf je sms'jes krijgen en blijft het jou geld kosten.

Het beste antwoord

Ja, dat kan, waarschijnlijk heb je niet goed gelezen en stond er echt: een bedrag, bijv 1,50 per ontvangen sms, een goede les voor de volgende keer, ga niet in op dit soort dingen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
bedankt voor de tip!!

Andere antwoorden (1)

Ja, met het sturen van je nummer ga je akkoord met hun voorwaarden. dat zijn een aantal berichtjes per week/maand voor een bepaald bedrag.
U had de kleine lettertjes moeten lezen, of de algemene voorwaarden. daar staat zoiets in.
Daar moet ook ergens staan hoe je je ervoor kunt afmelden.