Hoe weet je hoeveel MB je nodig hebt?

ik wil een blackberry kopen en ik bel weinig en sms'en doe ik dan ook minder omdat ik kan pingen, maar in ieder abonnement praten ze over MB, maar hoe weet ik wat genoeg is?

en als er wifi is, gaat dat dan automatisch daarop of moet je dat instellen

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

Een gemiddelde Nederlander gebruikt 193 MB internet. Voor een overzicht hoeveel internet activiteiten kosten: http://www.simonlyabonnementmetinternet.nl/component/content/article/21-gemiddeld-internet-verbruik-in-een-sim-only-abonnement-met-internet

Het is dus handig om van tevoren te bepalen wat je op internet gaat doen. Als je mogelijkheid tot wifi hebt, moet je dit wel even aanzetten. Op dat moment gebruik je geen MB's datalimiet meer.