Hoe kan je gratis bellen onderling zonder app of software?

Ik ben opzoek naar een provider hoe je gratis kan bellen onderling naar 1 vaste nummer of meerderen.

Ik ben alleen opzoek naar een provider. Geen applicatie of software wat je op je telefoon kan installeren.

Ik wist dat je bij Vodafone maandelijks een vaste bedrag betaalde van 10 euro of 15 euro. En je kon gratis ermee bellen naar 1 vaste nummer zoals 06xxxxxxxx . En degene kon jou ook onbeperkt terug bellen.

Weet iemand nog iets. Alvast graag bedankt,

Groetjes

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons
1.2K
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Voor zover je misschien in de toekomst nog op zoek bent naar een antwoord op je vraag (of anderen) tijdens mijn zoektocht heb ik providers gevonden die onderling gratis bellen standaard in hun pakket hebben zitten, bijvoorbeeld simyo of simpel bieden dit aan. Als je wilt kan je er meer over lezen op deze pagina meer veel relevante informatie hierover: http://www.controlaltd.nl/telecom-en-mobiel/simonly-abonnement-vergelijken-en-welke-is-het-goedkoopst/

Antwoorden (3)

Friends & Family
Overal en altijd verbonden met je dierbaren

Onderling bellen met 6 T-Mobile-nummers en naar 1 vaste lijn
1000 belminuten en 1000 sms'jes extra per maand
Slechts 1 Friends & Family-lid betaalt € 14,95 per maand

Nergens helemaal gratis, maar met deze variant ben je goedkoop uit.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
je kunt blyk proberen als je onder de 24 bent dan kun je van blyk naar blyk gratis bellen!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bij T-mobile heb je Friends & Family bundel waarbij je gratis naar een 6 mobiele en 1 vast nummer mag bellen. Bij vodafone mag je onbeperkt bellen naar vodafone abonnees.

Toegevoegd na 3 dagen:
Ik las net dat je bij KPN ook gratis naar KPN kan bellen en bij Hi ook gratis naar Hi als je een 2 GB datalimiet erbij hebt.