Hoe kan je gratis bellen onderling zonder app of software?

Ik ben opzoek naar een provider hoe je gratis kan bellen onderling naar 1 vaste nummer of meerderen.

Ik ben alleen opzoek naar een provider. Geen applicatie of software wat je op je telefoon kan installeren.

Ik wist dat je bij Vodafone maandelijks een vaste bedrag betaalde van 10 euro of 15 euro. En je kon gratis ermee bellen naar 1 vaste nummer zoals 06xxxxxxxx . En degene kon jou ook onbeperkt terug bellen.

Weet iemand nog iets. Alvast graag bedankt,

Groetjes

Weet jij het antwoord?

/2500

Friends & Family Overal en altijd verbonden met je dierbaren Onderling bellen met 6 T-Mobile-nummers en naar 1 vaste lijn 1000 belminuten en 1000 sms'jes extra per maand Slechts 1 Friends & Family-lid betaalt € 14,95 per maand Nergens helemaal gratis, maar met deze variant ben je goedkoop uit.

Bronnen:
http://www.t-mobile.nl/voordeelbundels/fri...

je kunt blyk proberen als je onder de 24 bent dan kun je van blyk naar blyk gratis bellen!

Bij T-mobile heb je Friends & Family bundel waarbij je gratis naar een 6 mobiele en 1 vast nummer mag bellen. Bij vodafone mag je onbeperkt bellen naar vodafone abonnees. Toegevoegd na 3 dagen: Ik las net dat je bij KPN ook gratis naar KPN kan bellen en bij Hi ook gratis naar Hi als je een 2 GB datalimiet erbij hebt.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100