Leentoestel water gevallen wat te doen ?

Mijn telefoon is van de trap in een vijver gevallen de telefoon en de accu waren allebei er apart ingevallen en gaat niet meer aan wat moet ik doen en de telefoon is een leentoestel wat moet ik doen :(

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (3)

Als je verzekerd bent kun je proberen dit via jouw aansprakelijkheidsverzekering te laten betalen. Anders zul je zelf voor een vervangend toestel moeten zorgen. Als het een leentoestel is via een bedrijf, kan het ook mogelijk zijn dat het bedrijf zelf is verzekerd voor dit soort "ongelukjes".
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
zet de haarfohn er op maar niet te dichtbij .
dit moet je wel even lang volhouden.
zet de mobiel weer in elkaar en je zal zien dat hij het gewoon weer doet.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Gewoon de telefoon op de verwarming leggen, na een paar dagen is zijn de interne onderdelen wel weer droog.
Vergeet niet direct de telefoon uit te zetten als hij aan stond. Zolang er geen elektronische signalen zijn is kortsluiting niet wanschijnlijk.