welke navigatie kan ik het beste op mijn mobiel downloaden?

Ik heb een samsung omnia B7610 qwerty en zou er navigatie op willen zetten op het geheugenkaart welke is veilig, gratis en zeker aan te raden?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Telefoons
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Of ik moet me al sterk vergissen, maar volgens mij bestsaan er geen gratis programma's, althans niet in de richting van TomTom, McGuider, Navigon en zo.

Het beste antwoord

Ik heb een JVC. Die heeft Bleutooth-Mediaplayer voor music en video. Je kan er fotos op bewaren.En dat allemaal voor 150 euro. Kan best zijn dat die navigatie zo goedkoop was omdat het de laatste exemplaar was