Waarom verdwijnen afspraken en komen er afspraken bij in Google agenda?

Sinds vandaag verdwijnen er zomaar afspraken in mijn agenda en komen er ongewild afspraken bij. Hoe kan dit? Heeft het te maken met mijn telefoon? Is er sprake van een virus hier?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Telefoons
3.3K
Poet
10 jaar geleden
Ik heb er geen last van.
Wat voor soort afspraken komen er dan bij?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Hele rare, zoals Logopeda, Victorri nog wat enzo. Het is echt heel raar. Kan het te maken hebben met een applicatie?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Hoe kan ik trouwens de verwijderde afspraken weer terugkrijgen? Want ik heb echt hele belangrijke afspraken in mijn google agenda gezet die ik niet meer op papier kan terugvinden.
Amadea
10 jaar geleden
Het doet vermoeden dat jouw Google-account gehackt is. Probeer eens of het helpt als je het wachtwoord wijzigt (in een die moeilijk te kraken is)?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Heb ik nu gedaan. Maar toen ik mijn Samsung Galaxy S4 kreeg had ik erop ingelogd. Maar na 4 dagen deed mijn telefoon raar en ging terug naar de winkel. Deze ruilde het om voor een nieuwe. Maar kan het zijn dat ze de omgeruilde S4 aan iemand anders hebben gegeven die mijn account gebruikt op de telefoon?

Antwoorden (1)

Dat kan komen door dat je je agenda met andere mensen gedeeld hebt, wat betekent dat zij er ook afspraken in kunnen veranderen.
Je kan aan de linker zijkant zien met wie je je agenda gedeeld hebt.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Klinkt inderdaad als een gedeelde agenda.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik heb gekeken maar ik zie niet dat ik mijn agenda met iemand loop te delen.