Wat voor reclame?

Sms'jes met aanbiedingen van je provider: dit kun je laten stoppen door iets te doen: dit staat meestal onder het sms'je. "Geen actiesmsjes meer ontvangen? Doe dan..."

Als het over apps gaat moet je de betaalde versies kopen: dan heb je meestal geen reclame meer.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

www.smsdienstenfilter.nl wanneer jij van je reclame af wilt.