hallo mijn bb had een witte scherm heb een andere scherm gekocht maar krijgt nog steeds het zelfde please help me??

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons
Computoon
11 jaar geleden
bb?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
bb = smstaal voor BlackBerry.. Al die afkortingen altijd. :-p

Antwoorden (1)

Als je BlackBerry alleen maar wit beeld geeft is mogelijk je software om zeep.
Tip: Op je PC installeer de "BlackBerry Desktop Manager" (kan je hier downloaden: http://us.blackberry.com/support/apps-and-software/desktop-pc.html)

Daarna installeer je de laatste software versie van jouw model/type BlackBerry op je PC. (Kan hier gedownload worden: http://us.blackberry.com/support/apps-and-software/desktop-and-device-download-sites.html)

Vervolgens start je de Desktop Manager op en verwijder de Batterij uit je BlackBerry.
Verbind vervolgens de BlackBerry met je USB poort en plaats dan je batterij terug. Nu krijg je op je PC de mogelijkheid de software opnieuw te installeren.

Mocht dit niet meer kunnen dan is de software of het geheugen van je BlackBerry te ver beschadigd.
Ik vermoed dat het vervangen van je display niet nodig is geweest en dat je dit direct al had kunnen proberen.
succes.