Bestaat er voor een kind een abo met iPhone met een hard maandelijks plafond?

Ik wil voor mijn dochter (15) een abo met iPhone afsluiten. Ze is een paar keer fors over haar maandlimiet gegaan. Nu let ze goed op haar verbruik maar ik zou het liefst een hard plafond hebben. Is er een aanbieder die dat heeft?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Helaas bestaat niet meer (kon V/h bij LowCall). Wellicht kan je het instellen op de telefoon ZELF...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
je kunt beter een prepaid iphone nemen. Is wat duurder maar met prepaid beltegoed weet je zeker dat de limiet niet wordt overschreden. Bronnen:
- http://www.prepaidsimkaart.nu/t-mobile/prepaid-iphone-kopen-bij-t-mobile/

Antwoorden (2)

Ten eerste mag een 15-jarige geen abelement op haar eigen naam. Het zal dus op uw naam komen te staan. Verder heeft simpel een belplafon. Hier heb ik echter recenties over gelezen dus raad ik aan om gewoon een prepaid te nemen met een losse iPhone. dan is het internetten wel duur maar tegenwoordig is er op veel plaatsen wifi.
Ook hebben verschillende telecom aanbieders bundels. Je kunt dus een internetbundel op je prepaid kaart laten zetten.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Simpel biedt idd een belplafond aan, hier heb ik zelf zeer goede ervaringen mee, je moet alleen wel geduld hebben met het afsluiten van je abonnement, want het kan zo'n 30 tot maximaal 40 dagen duren voordat je simkaart geleverd wordt, en geactiveerd is.