Hoe noem je deze oortelefoontjes (van Gta v)?

Ik zoek een oortelefoon, dat precies goed in je oor zit. (net zo als bij de heists van GTA V). Je moet hiermee een microfoon hebben en draadloos tussen 2 of meer mensen kunnen praten met die oortelefoontjes. Waar kan ik dit kopen?

Toegevoegd na 18 uur:
Eigenlijk simpel en kort bedoel ik een Walkie Talkie die je makkelijk in je hoor kunt doen. Zodat je gewoon tegen elkaar kan praten, vanaf een afstand draadloos.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (1)

Ik begrijp het niet helemaal, maar ik zal mijn best doen.
Ik denk namelijk dat je een 'headset'-achtig iets bedoeld, alleen dan met een 'in ear' 'koptelefoon' die een microfoon heeft in een van de draadjes.

Ik raad je aan om gewoon te kijken op een site die games en consoles verkoopt, of naar een site te gaan waar ze koptelefoons verkopen.

bijvoorbeeld: gamemania, mediamarkt, bol.com (ik zeg er wel bij dat ik niet perse bij een van deze sites zou kopen, ik zou zelf liever naar een winkel toegaan en het product eerst horen/ proberen)