Kpn biedt tegenwoordig een 'MiFi' router aan om je 3G om te zetten naar WiFi signaal, zijn er nog andere merken die iets soortgelijks aanbieden?

Bij KPN zit je namelijk weer vast aan abonnement van €17,50, nu heb ik al een internet abbo lopen bij kpn dus zoek eigenlijk naar iets dat het zelfde werkt alleen zonder KPN abonnement

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

Een Droam kun je huren en is een mifi apparaat zonder abonnement.
paulus811