Waar vind ik software voor de Samsung Galaxy Mini II?

Mijn Samsung Galaxy Mini II doet het niet goed.
Ik heb al geprobeerd te resetten, maar dat doet ie niet.
Nu wil ik de software opnieuw downloaden.
Alleen waar kan ik deze vinden?
PS: Ik hoef geen suggesties, van wat ik beter kan doen, te weten, alleen een link of website waar deze software opstaat.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (2)

Die vind je hier:

http://www.sammobile.com/kies/
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Software voor je samsung mobiel download je via KIES, als je telefoon goed verbonden is en je programma niets aan geeft (dus geen updates voor je telefoon) heb je ook niets meer nodig qua standaard software. En met "software" in jou vraagstelling neem ik aan dat je android 2.3 bedoeld. Als je dit wilt resetten kan je het beste een factory reset doen. Dit doe je door de power button + home/enter button in te houden terwijl hij uit staat. Dan krijg je een scherm waar je een paar keuze's krijgt, kies voor factory reset, al je data, en non-stock apps gaat weg. (met de volume knoppen kun je navigeren). Als dit niet lukt dan raad ik aan om je telefoon terug te brengen naar je leverancier.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Android? dat kun je hier voor je eigen telefoon vinden: http://forum.xda-developers.com/forumdisplay.php?f=1314 En alles over jou telefoon: http://forum.xda-developers.com/forumdisplay.php?f=1311
Waarom geen suggesties?
Meest eenvoudige en beste oplossing is terug naar de fabrieksinstellingen. Dan evt updaten.