mijn samsung galaxy s2 laad niet meer op, hoe kan dat?

mijn samsung galaxy s2 laad niet meer op. als ik hem aan de oplader gooi geeft die een lege batterij aan met een gele driehoek er naast met een uitroepteken erin. ik had al eerder last van dat als ik hem van de oplader af haalde dat die dan aangaf dat die nog aangesloten was en dan zag je de hele dag dat je batterij werd opgeladen dus dan was met telefoon was ook zo leeg wie kan mij helpen??

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (2)

Waarschijnlijk is of je batterij, of je oplader kapot.
Wat je nu het beste kunt doen, is je mobiel inclusief oplader meenemen naar een telefoonwinkel.
Die zullen het vast wel weten.
Waarschijnlijk hebben ze daar ook nog batterijen en opladers voor de s2 liggen, dus dan kunnen ze even testen wat er gebeurt als ze er een nieuwe batterij in doen, of als ze er een oplader op aansluiten.

Succes ermee! :)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Heb je gekeken of de aansluitingen van jouw telefoon naar de batterij en de aansluitingen van jouw accu schoon zijn. Ken je iemand met dezelfde telefoon en probeer zijn accu eens. Als die het goed doet in jouw toestel dan is mogelijk de accu defect.