Bestaat er een abonnement waarmee je tussen de 250 en 300 smsjes belminuten en mbs hebt?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons
1.2K

Het beste antwoord

Ja die is er van Hollandsnieuwe daarmee heb je 275 smsjes belminuten of mbs dus als je 1 smsje stuurt gaat er ook 1 min af
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Deze i sim-only

Andere antwoorden (1)

Kijk hier, http://www.hollandsnieuwe.nl/sim_only
en klik op die van 250, dat abonnement heb ik zelf ook met een Galaxy Ace erbij

Toegevoegd na 29 seconden:
Kijk hier, http://www.hollandsnieuwe.nl/sim_only
en klik op die van 275, dat abonnement heb ik zelf ook met een Galaxy Ace erbij
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Waarom plaatste de dat pas naardat denkla andwoord gaf beetje oneerlijk
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ik gaf het antwoord eerder, maar maakte een fout, en bewerkte het, maar het gaat er niet om of ik nu eerder ben of niet, jij hebt nu een goed antwoord op je vraag van ons allebei.