Als ik een ipeel op mijn (gejailbreakte) ipod doe kan ik dan whatsappen?

Ik ga waarschijnlijk eenn ipeel kopen voor mijn ipod 4g maar ik wil wel kunnen whatsappen ik heb whatsapp al wel gedownload maar als ik hem wil openen dan staat er: Sorry, uw apparaat wordt niet ondersteund.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

Je moet whatspad van bigboss downloaden, als je alleen whatspad intypt bij zoeken van cydia komt hij vanzelf tevoorschijn
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
heb ik gedaan maar toen kwam er dit te staan: Sorry, uw apparaat wordt niet ondersteund.