Mijn internetverbruik van 500mb op mijn blackberry is een 1 dag op gegaan. hoe ik zien waar dit aan opgegaan is, en hoe los ik het op?

Ik kreeg dinsdagmorgen een smsje van hi, dat ik op de helft van mijn verbruik zat, een uur later zat ik al op 75% en weer n uur later zat ik er overheen, zonder dat ik mijn telefoon heb aangeraakt.

Ik gelijk mijn internet uit gezet, en op hi.nl gaan kijken, want dit is mijn provider.
zij wisten het probleem niet, het kon zijn dat er een app open heeft gestaan en gaven een aantal tips.
Ik heb gelijk de laatste tip genomen en die was, de fabrieksinstellingen terugzetten.

En heb voor deze maand een extra bundel afgesloten, zodat ik toch niet verder boven mijn bundel uit zou komen.

nu keek ik net weer, en nu gaan de mb's alweer over mijn normale gebruik heen.

dus dit betekent dat ik in 2 dagen door 1000mb ben heen gegaan, zonder te weten waar aan.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (2)

Mischien heb je op Twitter of ander social media gezeten waardoor het internet MB is op gegaan.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als je ziggo verbruik download dan kan je je mb verbruik zien