Waarom kan ik geen verbinding maken met Internet via LG?

Ik heb vandaag dus de LG Optimus L3 binnegekregen ik dacht dood leuk laat ik is verbinding maken met Internet.. en ik kan maar geen verbinding maken, Hij gaat eerst scannen etc. en daarna zegt ie verbinding verbroken maar de wachtwoord is goed en de modum is ook goed dus alles zit eigenlijk goed.. en ik weet maar niet wat ik er mee moet doen, dit is me eerste smartphone dus ben der niet zo handig mee...

Kan iemand me aub helpen.. pff

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (1)

Misschien helpt het om de router te resetten..8 sec stroom eraf...daarna kijk je op wifi van telefoon of je router erbij staat...dan aanmelden met je wachtwoord