Verschil ios jailbreak.

De jailbreak voor 4.3.1 komt er al aan.Ik zit op 4.1 met jailbreak.Heel veel mensen hebben een 4.2.1 en een jailbreak maar gaan updaten naar 4.3.1.Waarvoor? De jailbreak op ios 4.1 4.2.1 4.3.1 Is toch hetzelfde

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (3)

Het is sneller, er zijn aanpassingen voor sociale netwerken en bug fixes
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Met ios 4.3.1. kan je weer nieuwe dingen tegenover 4.2.1.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zou minimaal voor 4.2.1 gaan omdat die de gratis dienst "zoek iphone" heeft en dus je iphone kan terugvinden als je hem kwijtraakt.

De rest vind ik niet interessant genoeg, en hoef je ook niet voor te updaten.

Je kan alleen naar 4.2.1 updaten met tinyumbrella als je de shsh gegevens van deze versie hebt.

Dat kan je testen met tinumbrella door op save shsh te klikken.

Dan zie je namelijk voor welke versie je de shsh gegevens hebt (of bovenin cydia as je die opstart). De rest kan je vinden op het forum van iphoneclub.nl
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja
dat weet ik wel ik ben er allang lid van :-D wilde het hier alleen vragen