Hoe kan het dat mijn gsm niet meer op laad?

Ik heb een ZTE-blade en hij laad nu dus niet meer op. Ik heb dit al 2 keer gehad met andere telefoons. Het ligt niet aan de oplader want ik heb een nieuwe gepakt en daar bij doet 'ie het ook niet. Zit er iets van binnen dan niet goed? Nou was deze toch al toe aan vervanging, en ga ik een galaxy tab kopen.. Maar hoe komt dit eigenlijk? Want dit was nu een flut telefoon, maar ik wil dit dus niet bij mn galaxy tab straks hebben... :')

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons
1.4K

Antwoorden (1)

De grote zwakte is de aansluiting binnen in uw toestel.
Deze aansluiting is vastgezet met minime klemmetjes welks niets kunnen hebben, heb onlangs twee tablets gerepareerd met hetzelfde probleem.
Zodra er speling komt in de connector dan loop je het risico dat de kleine draadbruggen breken.

Dat dit niet gebeurt met uw nog aan te werven galaxy is natuurlijk niet uit te sluiten, met dergelijke aansluitingen moet je vrij voorzichtig mee omgaan.
Niet laten hangen, niet aan trekken of laten vallen terwijl hij aan de lader hangt.
Meestal is de oorzaak terug te leiden aan dat men er mee werkt terwijl deze nog aan de lader hangt.
De connector krijgt dan vaak zijwaartse krachten te verwerken waarvoor hij niet is gebouwd.

Gewoon de connector aansluiten en rustig liggen laten.