waarom doet ping opeens niet meer?!

ik heb een blackberry bold ik had 4 maanden terug een bundel afgelegd en die is al voorlopen en nu doet ik het op wifi maar nu doet het opeens niet meer heel raar ping,msn doe het opeens niet meer terwijl ze de vorige dag wel deden en nu opeens niet meer maar gwn internetten dat doet die wel
help!!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

Wellicht dat je internet bundel van je provider verlopen is. Je telecomoperator zorgt ervoor dat je van het BlackBerry netwerk gebruik kan maken.
Hierdoor heb je een BlackBerry bundel nodig (ook al gebruik je alleen wifi)
Je zal je bundel moeten verlengen en dan werkt alles weer.
Van de een op de andere dag kan komen doordat ze je gewoon op een dag hebben afgesloten wat vrij normaal is wanneer een bundel verlopen is.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dankjewel,