Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waar kan ik een nieuwe mobiele telefoon kopen van een ouder model?

Ik wil graag een nieuwe mobiele telefoon kopen met een goede agenda functie, maar ik hoef niet zo nodig alle functionaliteit die de huidige smartphones hebben. Nu zit ik te denken aan een telefoon die wel nieuw is, maar dan een wat ouder model. Waar koop je zoiets?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons
1.3K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Wanneer telefoons verouderen worden ze voor dumpprijzen verkocht. Je moet gewoon vragen bij telefoonwinkels of zij daar iets hebben liggen. (Je kan dan vaak met redelijke korting de vitrinemodellen kopen).
Mocht je ook genoegen met 2e hands dan kan je ook zo'n kleine gsm winkel binnen wandelen of bijvoorbeeld van een 2e hands website waar je bijvoorbeeld terecht komt als je een bepaald telefoon model zoekt via google.
Let wel op met Marktplaats en laat dit soort apparaten nooit thuisbezorgen maar ga ze ophalen en betaal pas als je zeker weet dat zo'n apparaat werkt.
Wel valt me vaak op dat de prijzen via webshops van oudere mobieltjes vaak hoger ligt dan waarvoor ze bijvoorbeeld bij de Dixons in de vitrine liggen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dank je wel voor je tip om gewoon eens bij een winkel langs te gaan. Ik ben zo druk bezig geweest met zoeken op het net dat ik de 'gewone' winkels een beetje ben vergeten :)

Andere antwoorden (1)

Een goed ouder model is de Samsung Galaxy S II. Iets zegt mij dat je op zoek bent naar een nog ouder model. Misschien de Sony Xperia S? Een vergelijking van smartphones: http://www.mobieletelefoonabonnementenvergelijken.nl/telefoon-abonnementen-met-mobiel-internet
Onderaan vind je de oudere modellen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding