is 1gb internet per maand veel met de iphone 4s ?

IK ga best wel vaak me twitter, facebook, msn en whatsapp gebruiken en soms ook op google.
Soms ook nog apps die internet gebruiken.

Thuis heb ik wifi

En is 15 euro duur voor 1 gb

alvast bedankt
Noa.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (4)

je kan best wel lang erop hoor ik gebruik 300 mb en ik betaal 20 euro . maar ja het gaat lang duren tot het op is .
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het ligt er aan hoe vaak je buiten je wifi om op het internet komt en wat je downlaod
video youtube ed kan behoorlijk aantikken
maar text en plaatjes valt best mee
maar als het goed is kan je via je provider wel een appje downloaden die je internetgebruik precies kan bijhouden

ik weet niet of je iphone hebt ?
maar ook daar kan je prima APPs vinden die dat bijhouden al vergt dat wel even de juiste instelling van je tegoed en de datum dat je bundel ingaat ed
voordeel van een appje van je provider is dat deze ook bijhoud wanneer je bundel vernieuw wordt je rekening is meestal ook zichtbaar etc
en meestal gratis is
capthavoc
11 jaar geleden
1 gb is veel, ik gebruik max 350 mb,installeer de app onavo count deze houdt precies bij hoeveel je gebruikt
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dus zou ik dan beter 500 mb kunnen nemen??
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
dat zou voldoende moeten zijn, ook als thuis wifi gebruikt.
1 GB is veel. Ik zie dat je weinig wil doen dat veel MB's gebruikt. Ik denk dat 500 MB voor jou voldoende is. Echter is het algemeen bekend dat iPhone gebruikers meer MB's gebruiken.