Hoe voorkom ik krassen op mijn iphone 4 hoesje?

Ik heb laatst een iphone 4 hoesje gekocht alleen er zitten nu al veel krassen op. Ik wil er graag meerdere voorkomen want je ziet het kei goed ! Ik weet niet precies wat voor materiaal het is, wel glad en hard. Kan ik krasjes voorkomen? Alvast bedankt.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons
2.2K

Het beste antwoord

Koop een rubberen of stoffen hoesje ;) het voorkomen van krassen op het andere hoesje word zo voorkomen, een beetje dubbelop is het wel...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Het hoesje dient om krassen op de telefoon zélf te voorkomen. Als je ook geen beschadigingen op het hoesje wilt, dan moet je daar nog een extra hoesje omheen maken. Van vilt bijvoorbeeld, of gebreid/gehaakt van dik garen.

Toegevoegd na 11 minuten:
Bijvoorbeeld zoals hier: http://www.hakopdetak.com/2011/03/09/telefoonhoesje-haken/
Amadea
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Snap ik. Ik vind al die krassen niet mooi op mijn hoesje, zo sonde .. Kan ik die voorkomen? Xxx
Amadea
11 jaar geleden
Zoals ik al in mijn antwoord vertel: door er een zacht, extra hoesje omheen te doen.
als je je mobiel in je zak doet zorg er dan voor dat er geen sleutels of andere spullen bij zitten. Schuur je mobiel niet langs de tafel. Gooi geen muntjes of andere spullen in je zak waar je mobiel in zit.

hiermee voorkom je al heel wat.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Gewoon zorgen dat e.a niet in contact komt met harde materialen zoals sleutels rotsen, ritsen, zand, enz... Je kan hem dan dus beter thuis laten in het doosje van je iPhone.0
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Zelf heb ik ook een iPhone 4 waar ik meerdere hoesjes voor heb. Wat jij zoekt is een rubberen hoesje. Die zijn soepel en krasjes op het hoesje zelf komt niet echt voor.