wie kan mij nu zeggen wat ik moet doen om uit turkije emails te sturen via mijn hotmail in mijn mobiel doe dit voor het eerst wie kan me helpen ?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (1)

Dat kan door op je mobiele telefoon via je browser naar hotmail te gaan, daar je mail te tikken en deze te versturen.
Dit is echter best een prijzige optie (data-roaming).

Als je perse mail wilt versturen via je hotmail, dan kun je het beste even kijken of je ergens een internetcafé kunt vinden en van daar even een mailtje tikken/versturen.
Voordelen: Goedkoper en tikt een stuk makkelijker.

Toegevoegd na 12 minuten:
Tenzij je uiteraard op wifi kunt met je mobiele telefoon en ze in je accommodatie gratis wifi aanbieden, dan kun je bovenstaande stappen volgen zonder dat het je extra geld kost.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Die 5MB zal in het buitenland absoluut NIET gratis zijn.