Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kom ik erachter wat voor sim-lock mijn Iphone heeft en hoe ik hem eraf krijg?

Dus welke provider mijn telefoon oorspronkelijk heeft en hoe ik ervoor kan zorgen dat ik mijn telefoon met iedere provider kan gebruiken.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons
841

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Op de simkaart die je kreeg bij het kopen van je Iphone staat het logo op van e provider. Bijvoorbeeld op de simkaart van t-mobile, daar staat t-mobile op. dat hebben eigenlijk alle simkaarten. En je kan je Iphone simlock vrij maken bij sommige, over het algemeen kleine, mobiele telefoon winkels, daar moet je gewoon even voor in een stad rondkijken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Mijn iphone is 2e hands en op het moment dat ik hem kocht was hij gejailbreakt, waardoor ook sim-lock vrij. Zodoende dat het niet aan mn simkaart te zien is wat voor simlock mn tel heeft.
zou de vorige eigenaar gewoon vragen tenzij hij van diefstal afkomstig is dan heb je beetje pech
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding