Hoe kom ik erachter wat voor sim-lock mijn Iphone heeft en hoe ik hem eraf krijg?

Dus welke provider mijn telefoon oorspronkelijk heeft en hoe ik ervoor kan zorgen dat ik mijn telefoon met iedere provider kan gebruiken.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (2)

Op de simkaart die je kreeg bij het kopen van je Iphone staat het logo op van e provider. Bijvoorbeeld op de simkaart van t-mobile, daar staat t-mobile op. dat hebben eigenlijk alle simkaarten. En je kan je Iphone simlock vrij maken bij sommige, over het algemeen kleine, mobiele telefoon winkels, daar moet je gewoon even voor in een stad rondkijken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Mijn iphone is 2e hands en op het moment dat ik hem kocht was hij gejailbreakt, waardoor ook sim-lock vrij. Zodoende dat het niet aan mn simkaart te zien is wat voor simlock mn tel heeft.
zou de vorige eigenaar gewoon vragen tenzij hij van diefstal afkomstig is dan heb je beetje pech