Hoe kan het dat ik aldoor over mijn abonnement heen zit met precies hetzelfde bedrag elke maand voor Internetdata terwijl ik nooit op internet zit?

Ik heb een abbo bij Ben waarbij ik elke maand 6,99 betaal.
Nu heb ik sinds April elke maand precies 5 euro extra verbruik aan internet.. Het grappige is dat ik nooit gebruik maak van Internet. Het valt me gewoon op dat het elke maand precies hetzelfde bedrag is aan internet. Het klopt gewoon niet! Ik word hier zo ontzettend gefrustreerd van.
Wat kan ik doen? Heeft iemand dit ook wel eens gehad? AUB help!!!

Toegevoegd na 15 minuten:
Ikzie net dat ik mijn tel had gezet op t zones.. maar eerst had ik altijd hot spot.. kan dat ermee te maken hebben??

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (2)

Je telefoon maakt voor updates zelf verbinding met internet. Bij je instellingen kan je dit veranderen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
T-Zones is een aparte dienst van T-Mobile buitenom je gewone data internet. Hiervoor worden extra kosten in rekening gebracht.

Met T-Zones krijg je is sport, muziek, games, nieuws, weer en files op je telefoon tegen extra kosten.

Toegevoegd na 52 seconden:
Nog even als toevoeging. Je gebruikt BEN maar het moederbedrijf van BEN en het netwerk is nog steeds van T-Mobile.

Vandaar dat dus ook T-Zones voor jou beschikbaar is.