Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik overweeg DelightMobile, is dit betrouwbaar?

Zo nee? Een ander mobielabonnement.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons
571

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Als je de website bekijkt, roept dat alleen maar vragen op. Er staat ergens prepaid, maar hoe je daar meer informatie over kunt krijgen is mij een raadsel. Ook staat er dat bellen in Nederland je 3 cent per minuut kost, en dat is bijna onmogelijk. Als je op bellen.com kijkt, en daar een goedkope provider zoekt, dan vind je niets lager dan 10 cent per minuut.

Delight richt zich vooral op bellen naar het buitenland, en dat zou wel heel goedkoop zijn. Maar op het forum van bellen.com (afdeling Delight) zie je ook dat er mensen zijn die niet tevreden zijn over het bereik, en dat sommige nummers (o.a. van tele2) helemaal niet bereikbaar zijn. Ook kun je er lezen dat ze erg slordig zijn, met het versturen van de simkaart. Die frankeren ze niet, en dan moet je zelf strafporto betalen aan TNT post.

Als je geen abonnement wilt gaan afsluiten, en alleen prepaid wilt, kun je het best eens proberen. Simkaartje is gratis (behalve de porto dan) en als je één keer opwaardeert voor 10 Euro, is dat de schade als het niet bevalt. Dat is te overzien. Bevalt het wel, dan kun je altijd nog een abonnement gaan nemen.

Veel beter lijkt mij om www.bellen.com eens te bezoeken, en daar precies je wensen en je belgedrag in te voeren. Dan rolt automatisch de voordeligste provider uit de bus, en kun je in de aparte forums lezen, of het de gebruikers een beetje bevalt.
Succes!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding