kan wie is tim niet downloaden op telefoon?

ik wil graag deze app downloaden op mijn galaxy s. helaas geeft de telefoon aan dat mijn apparaat niet compatibel is met deze versie. Dit geeft de app echter ook aan bij de telefoon van mijn vriend. een Htc desire s. Kan ik dit probleem op de een of andere manier oplossen want wil deze app heel graag op 1 van onze telefoons hebben staan.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (1)

De app is inderdaad niet geschikt voor alle toestellen.
Probeer eens op je telefoon via instellingen>over de telefoon> software update.

Misschien is er een update voor je toestel en doe hij het daarna wel.

Mocht dit niet zo zijn. Er zijn altijd nog websites waar je alles op je pc kunt volgen wat er in de app gebeurt.