welke modus moet ik kiezen? (zie uitleg)

ik weet niet hoe ik op mijn samsung galaxy SII de 3G moet uitzetten. deze vraag is al eens eerder gesteld maar ik kom geen wijs uit de antwoorden. het beste antwoord was:

1) Ga naar "Instellingen (of settings)"
2) Ga naar "Draadloos & Netwerk (of wireless and network)"
3) Selecteer "Mobiele netwerken (of mobile networks)"
4) Selecteer "Netwerk mode (of network mode)"

nu kan ik kiezen uit de volgende modus-en:
GSM/WCDMA
GSM
WCDMA

Maar welke moet ik hebben zodat ik niet nog meer beltegoed verbruik?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Telefoons
1.3K

Antwoorden (1)

Het GSM-netwerk is om sms'jes te sturen en te bellen, en WCDMA is een onderdeel van 3G. Dus je moet de optie GSM kiezen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ik heb hem nu op WCDMA gezet maar hij maakt nog steeds verbinding